Центр розвитку дитини

(дошкільний навчальний заклад) №26

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 

 

ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ (ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД) №26

КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ КЕРІВНИКА

ЦЕНТРУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ (ДОШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ) №26

ПАВЛЮК НІНИ ВАСИЛІВНИ ПЕРЕД ГРОМАДСЬКІСТЮ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Наш центр розвитку дитини, який я очолюю з 2002 року, здійснює свою діяльність відповідно до ЗУ «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, Положення про центр розвитку дитини, Інструктивного листа про центр розвитку дитини та власного статуту.

В ньому створені сприятливі умови для реалізації педагогічних ініціатив, апробації наукових розробок, втілюються принципи оновленого змісту освіти, гуманізації, розвивального характеру навчання і виховання, розвитку творчої особистості та оптимізації педагогічного процесу.

Управління центром розвитку дитини здійснюється його засновником - виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради та департаментом освіти виконкому Кременчуцької міської ради.

Я, як завідуюча, безпосередньо керую роботою дошкільного закладу.

Відповідно до статуту та річного плану роботи забезпечую:

-реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори трудового колективу і батьків, раду дошкільного закладу.

-дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, установах, громадських організаціях;

-надаю вільної свободи педагогічній творчості;

-у межах своєї компетенції видаю накази, обов'язкові для виконання працівниками дошкільного закладу;

-розпоряджаюсь коштами, укладаю трудові договори на виконання невідкладних робіт, що роблять неможливими функціонування дошкільного закладу;

-створюю умови для фізичного і психічного розвитку дітей, їх виховання і навчання.

Статут центру розвитку дитини передбачає розширений спектр діяльності педагогічного колективу щодо всебічного розвитку дітей дошкільного віку.

Я, як керівник,створюю умови для розвитку творчої активності педагогів.

Наші вихователі визначилися з методиками, за якими накопичують свій практичний досвід, проводять гурткову роботу з дошкільниками.

Але завдання центру розвитку дитини - не навчити «шкільні» предмети, а показати багатоманітність світу , навчити отримувати задоволення від інтелектуальних і творчих занять, від обміну емоціями і почуттями.

Варіативність і різноманітність змісту, методів і засобів навчання та виховання дошкільнят вимагають об’єднання зусиль педагогів на докорінну зміну самих підходів до роботи з дітьми , переорієнтацію позицій кожного працівника на те,щоб у центрі уваги незмінно перебувала дитина.

Протягом минулого навчального року сприяла формуванню позитивної динаміки в мотивації педагогів до професійного

3

зростання, до самоосвіти , що знайшло відображення в участі працівників в різних заходах, спрямованих на підвищення педагогічної компетентності (колективні перегляди, майстер –класи, творчі лабораторії по виготовленню лепбуків, коучинг щодо дієвості патріотичного виховання, семінари з реалізації розділу «Мовлення дітей»,семінари-практикуми щодо використання інтерактивних технологій розвитку діалогічного мовлення дошкільників та адаптації кінезіологічних вправ до вікових особливостей дошкільників.

Зростання педагогічної майстерності колективу забезпечувалось відповідною організацією методичної роботи, що здійснювалася на засадах інноваційного менеджменту.

Педагогічні ради носили пізнавальний характер.

Протягом 2017-2018 навчального року було забезпечено проведення методичною службою закладу, яку очолює вихователь-методист Ямпольська О.С., продовження систематичної роботи щодо використання педагогами інноваційних педагогічнх технологій в освітньо-виховному процесі.

Методична робота з педагогічними працівниками центру розвитку дитини була спрямована на:

- підвищення професійного рівня педагогів;

- створення оптимальних умов для розвитку особистості;

-підвищення результативності навчально-виховного процесу. Перевага надавалась активним формам науково-методичної роботи, а саме:

семінарам,

тренінгам,

діловим іграм,

«круглим столам».

Колектив творчо підходив до роботи з дітьми, використовуючи досвід вітчизняних систем навчання і виховання дітей дошкільного віку, новинки методичної та педагогічної літератури.

Так, вихователі Компанієць Л.В.,Лисиця В.О., Подпрятова С. П., Соловйова О. М.,Чужченко Л.О. використовують в своїй роботі авторську програму Л. В. Шелестової з навчання дітей ранньому читанню. Значну увагу педагоги закладу приділяють використанню кінезіологічних вправ.Починаючи з середньої групи керівник гуртка Стрілець С.М. навчає дітей англійської розмовної мови. Вихователі старшої групи Компанієць Л.В., Подпрятова С.П. навчають дітей грі в шахи. Навчання плаванню, до своєї декретної відпустки, здійснювала інструктор з фізичної культури Венгеренко М.С.

Вихователь 1 молодшої групи Ткаченко О. А. поглиблено працює над формуванням сенсорних еталонів у молодших дошкільників.

Вихователь старших груп Подпрятова Світлана Павлівна у січні 2018 року стала переможцем Всеукраїнського педагогічного форуму «Презентація досвіду» у номінації «Вони роблять мрію дійсністю».

Практичний психолог Родік Тетяна Станіславівна в роботі з учасниками навчально-виховного процесу використовує свої авторські програми – переможці Всеукраїнських конкурсів . Так, «Успіх» - це розвиваюча

4

програма по психологічній підготовці дітей 6-7 року життя до гармонійного входження в шкільне життя через формування їх творчої особистісної компоненти. В роботі з батьками Тетяна Станіславівна використовує свою авторську програму «Колиска» , а з педагогами - «Ігри для вихователів».

Подана на експертизу до ПОІППО її авторська програма з освітньої кінезіології «Рух – ключ до успіху», в якій в новий та нестандартний спосіб для практиків закладів дошкільної освіти дозволяє досягти високих показників розвитку вікової зрілості психічних процесів у вихованців старших груп.

В додатках до програми підготовлена детальна наочність до кожного заняття.

Про ефективність використання кінезіологічних вправ говорить перевірка щодо визначення шкільної зрілості у випускників нашого центру.

Так, діагностика впливу кінезіологічних вправ на формування пізнавальних процесів та стан уваги показала у старшій групі № 1 (20 дітей)

високий рівень – у 4 дошкільників (20%); середній рівень у 16 дошкільників

( 80%). Низький рівень – 0. Це 100 % в межах вікових можливостей.

Невербальна шкала (розвиток дрібної моторики, координації) високий рівень -5 дітей (25%);середній рівень- 13 дітей (65%); низький рівень – 2 дітей (10%).

Вербальна шкала (загальна обізнаність, мовна компетентність, пізнавальна активність) високий рівень – 2 дітей (10%); 13 дітей (65%); низький рівень – 2 дітей (10%).

Старша група № 2 ( 21 дитина). Високий рівень вікової зрілості -1 дитина ( 5%); середній рівень 20 дітей (95%). Низький рівень – 0.

Шкільна зрілість невербальна шкала ( розвиток дрібної моторики, координація високий рівень – 5 дітей (23%), середній рівень- 12 дітей (57%): низький рівень – 3 дітей (20%).

Вербальна шкала (загальна обізнаність, мовна компетентність, пізнавальна активність) високий рівень – 2 дітей (9%); середній рівень – 12 дітей (57%); низький рівень – 4 (19%), нижче низького – 3 дітей ЗПР (15%).

Музичний керівник Войцун Л.С. творчо працює над формуванням у вихованців закладу співочих та танцювальних навиків, навчає грі на музичних інструментах з допомогою ІКТ технологій. У листопаді 2017 року була активним учасником 1 Міжнародної науково-практичної конференції «Модернізація змісту освіти в контексті полікультурного середовища». ЇЇ авторську працю «Використання інформаційно-комунікативних технологій у полікультурному вихованні дітей на музичних заняттях» було надруковано в матеріалах конференції.

Вихователь-методист Ямпольська О.С. та музичний керівник Войцун Л. С. були учасниками вебінару «Закон України «Про дошкільну освіту: новації і перспективи».

На якісно новому рівні проводяться методичні об’єднання, семінари, семінари-практикуми, педради. Досить вдало вихователь-методист

5

Ямпольська О.С, музичний керівник Войцун Л.С, практичний психолог Родік Т.С. використовують в своїй роботі інформаційно-комп'ютерні технології:

  • розробляють дидактичні посібники для занять;
  • виготовляють різноманітні буклети для роботи з батьками;
  • методичні рекомендації для вихователів;

Доповіді, співдоповіді, консультації мають презентабельний вигляд.

У 2017 – 2018 навчальному році педагогічний колектив розпочав поглиблену роботу щодо виховання патріотизму у дошкільників засобами народознавства; продовжував роботу щодо розвитку у дошкільників навички спілкування і ефективності взаємодії з іншими дітьми та дорослими;удосконалював форми, зміст і методи взаємодії з батьками щодо використання техніки кінезіологічних вправ в сім’ї.

Цим проблемам було присвячено ряд методичних заходів: презентації, семінари, засідання педагогічних рад, колективні перегляди, тренінги, консультації.

Націлювала педагогічний колектив на активну участь в методичній роботі міста: методичних обєднаннях для різних категорій педагогічних працівників.

 

Дошкільний заклад підключений до системи Інтернет. Використання інформаційно-комунікативних технологій забезпечило функціонування інформаційно-освітнього середовища в дошкільному закладі. Станом на 01.06.2018 року у закладі функціонує 2 комп’ютери, 1 ноутбук , 1 мультимедійник, 2 принтера. В усіх групах є магнітофони та радіоприймачі з набором флешок.

Працювала «батьківська пошта»: видавалися буклети для батьків на

актуальну тему адаптації дітей до умов перебування в дошкільному закладі, кожному випускнику вручена «Книга, що росте разом зі мною».

На шляху реформування освіти головне – створення особистісно-орієнтованої освітньої системи. І тому в минулому навчальному році пріоритетним напрямком моєї роботи було:

-створення умов для отримання дошкільниками освіти ;

-оновлення змісту дошкільної освіти та застосування технології особистісно-орієнтованої моделі ;

-використання здоровязберігаючих та здоровяформуючих технологій;

-реалізація індивідуальних, творчих потреб;

-розробка та розвиток технології психолого-педагогічної підтримки.

Великого значення надаю модернізації змісту дошкільної освіти, а саме:

-комплексному підхіду до розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку;

-орієнтації педагогів на важливість урахування обєктивних закономірностей фізичного, психічного , інтелектуального , емоційного. соціального та духовного розвитку дитини від народження до 6(7)років;

 

6

-формуванню у дошкільників передумов реалістичної, наукової картини світу;

-сприянню становлення дитячого світогляду, оптимістичного цілісного світобачення;

-формуванню передумов навчальної діяльності ;

-створенню і запровадженню інноваційних технологій розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку.

-відмову від жорстокої регламентації буття дошкільника та педагогічної діяльності вихователя.

В звязку з процесом модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дітей .

Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій у навчальний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними підписними виданнями, сучасним дидактичним матеріалом. За звітний період було проведено підписку на журнали «Малятко», «Дошкільне виховання», «Практика управління дошкільним закладом» , «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Музичний керівник» , «Медична сестра дошкільного закладу».

В нашому дошкільному закладі виховується 138 дошкільників. З них :

- у першій молодшій групі -25 дітей;

- у другій молодшій – 25;

- в середній -25;

- в старшій № 1 – 24 дитини ;

- в старшій № 2 – 22 дитини;

- в санаторній -17

Вирішення проблеми зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу у 2017-2018 навчальному році здійснювалось за рахунок коштів міського бюджету. Благодійні батьківські внески не залучалися.

  • 2018 рік з міського бюджету було виділено на ст. 2210 ( придбання) 156888.00 грн, а саме:
  • енергозберігаючі світильники та лампи 8860.00 грн;
  • оргтехніка ( принтер) – 6000.00 грн;
  • засоби пожежотушіння – 2280.00 грн;
  • меблі – 15000.00 грн;
  • посуд – 10000.00 грн;
  • миючі засоби – 25430.00 грн;
  • будматеріали – 11110.00 грн;
  • канцелярські товари – 9320.00 грн;
  • господарчі товари 7740.00 грн;
  • іграшки – 7000.00 грн;
  • мякий інвентар – 20148.00 грн;
  • підписка – 4000.00 грн;
  • вікна – 30000.00 грн.

Ст. 2240 (послуги) – 25621.00 грн, а саме:

7

  • замір контуру заземлення – 2000.00 грн;
  • перезарядка вогнегасників – 2000.00 грн;
  • повірка лічильника – 2840.00 грн;
  • інтернетпослуги – 5480.00 грн;
  • супроводження програмного забезпечення – 2100.00 грн;
  • послуги КАТП – 4200.00 грн;
  • поточний ремонт обладнання – 2500.00 грн;

- обслуговування компютерної техніки 2501.00 грн;

  • повірка вагів, вентиляції -2000.00 грнг;

ст. 2220 -2750.00 грн, а саме:

  • придбання бактерицидних ламп для опромінювача – 2100.00 грн;
  • медикаменти, дезактин – 650.00 грн

Весь придбаний матеріал оприбуткований та поставлений на облік.

Заходи, передбачені планом по збереженню та зміцненню матеріальної бази закладу, виконано.

За останні роки спостерігається позитивна тенденція щодо збільшення кількості дітей, охоплених дошкільною освітою. Ведеться облік дітей, які проживають в мікрорайоні.

Наказом завідуючої створюється комісія по обліку дітей дошкільного віку та банки даних із зазначенням місця здобуття ними дошкільної освіти.

Робота з дітьми, що неохоплені дошкільною освітою носить системний характер. Проводиться обстеження мікрорайону на наявність дітей дошкільного віку. Загальна кількість дітей в мікрорайоні 344дошкільника. Від 0 до 2років-114, дошкільного віку -230. В електронній реєстрації черги в дошкільний заклад немає.

Велику увагу в своїй роботі приділяю організації правильного збалансованого харчування дошкільників, забезпечення асортименту продукції відповідно перспективного меню, технології і якості приготування їжі, організації харчування в групах.

Робота з організації харчування дітей здійснюється згідно з Постановою КМУ від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з о рганізації харчування дітей у дошкільних них навчальних закладах,затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006 №298/227.

Усі продукти харчування, що надходять до дошкільного закладу, відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в центрі є виконання перспективного меню, складеного інженером-технологом департаменту освіти та виконання грошової норми.

Грошова норма в ясельній групі- 20.40 грн; для груп дошкільного віку- 28.80 , в санаторній групі 30.00 грн. Діти санаторної групи харчуються за

 

8

рахунок бюджету. Влітку грошова норма збільшується на 10% із-за введення о 10.00 другого сніданку.

Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

За необхідністю та показниками лікарів-педіатрів вводиться дієтичне харчування. Впродовж навчального року його отримувало 13 дітей.

Організація харчування в дошкільному закладі забезпечується безпосередньо працівниками харчоблоку та сестри медичної старшої. Цією категорією працівників заклад укомплектований на 100%.

Дошкільний заклад забезпечує 3 разове харчування дітей ясельної, дошкільних груп та 4-разове для дітей санаторної групи. (фото організації харчування: сніданок, обід, вечеря)

Здійснюю систематичний контроль за приготуванням їжі, закладкою продуктів, своєчасним завезенням їх, зберігання у коморі та за термінами реалізації.

  • графік видачі продукції з харчоблоку на групи, включення до дитячого раціону свіжих овочів і фруктів.

Грошова норма в усіх вікових групах виконується.

Продуктова сировина постачаються централізовано. Завгосп своєчасно подає щотижневі замовлення на продукти. Аналіз виконання заявок показав, що всі продукти було завезено в повному обсязі. Асортимент продуктів відповідає розподілу продуктового набору за основними групами та видами продуктів.

Випадку завозу недоброякісних продуктів зафіксовано не було.

Двічі в 2018 році санітарною службою міста було взято на аналіз питну воду. Результати перевірки показали, що якість питної води відповідає вимогам.

Двічі на рік проводиться заміна картриджів холодної води на фільтрі, що знаходиться на харчоблоці.

У 2018 році в комору було придбано ємкості в кількості 8 штук для зберігання продуктів харчування від постачальника,(фото) спецодяг, та для харчоблоку 3 листа з кришками і 3 ножі.

Медичне обслуговування дітей здійснюється 2 медичними працівниками: сестрою медичною старшою Тимко Віталіною Василівною та медичною сестрою басейну Харченко Вікторією Володимирівною.

  • здоров’я та корекційну допомогу отримують 17 дітей санаторної групи, які часто і довготривало хворіють неспецифічними хронічними захворюваннями ГРЗ та ГРВІ.

Завдяки злагодженій роботі колективу вдалося знизити захворюваність дітей в порівнянні з попереднім роком на 3 випадки

на кожну дитину.(кількість випадків в 2016-2017навчальному році- 1,9 на одну дитину; ; у 2017-218 навчальному році – 1.6 дня на одну дитину.

Велику увагу в своїй роботі приділяю дотриманню вимог ТБ, протипожежної безпеки та виконанню санітарно-гігієнічних вимог. Всі

9

приписи пожежної інспекції виконані вчасно, крім тих, які потребують значного фінансування (встановлення пожежної сигналізації). Згідно програми «Освіта Кременчука на 2017-2021 роки» встановлення пожежної сигналізації заплановано на 2021 рік.

Відповідно припису пожежного інспектора було знято деревяні панелі в тамбурах запасного виходу, виконано обробку деревяних конструкцій на сараї

У 2019 році наш дошкільний заклад буде приймати участь в експериментальній програмі із залученням коштів інвесторів по утепленню та встановленню регулюючого від температури повітря лічильника , заміну каналізації, вікон, утепленню стін.

У 2018 році депутат обласної ради Алексюк Олександр Леонідович за кошти обласного бюджету проведе заміну вікон на 100 000.00 грн.

Здійснюю контроль за проходженням медоглядів, дотримання ПВТР працівниками. За результатами контролю за звітний період порушень не було.

Постійно веду роботу з профілактики травматизму серед дітей та працівників. Випадків травматизму серед учасників навчально-виховного процесу у 2017-2018 навчальному році не було.

У 2018 році утилізовано 8 найменувань ігрового та спортивного обладнання, яке не відповідало вимогам ОП і ТБ.

Своєчасно поновлюється інформація в куточку пожежної безпеки та ОП і ТБ.

  • метою збереження життя і здоровя дітей з працівниками дошкільного закладу проводяться планові та позапланові інструктажі.

Крім цього, діяльність колективу спрямовую на виконання обласної програми «Основи безпеки дітей дошкільного віку».

Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» разом з ПК працюю над впровадженням державної політики в галузі охорони праці.

Основним напрямком своєї роботи вважаю забезпечення дошкільного закладу кваліфікованими кадрами.

В центрі працює 13 педагогічних працівників. З них 9 мають повну вишу освіту, 4-незакінчену вищу. Один вихователь навчається заочно у вищому навчальному закладі.

Педстаж до 5років має 2 педагога, до 10 років - 1, більше 10 років - 6 педагогів, більше 20 - 4 педагоги.

Спеціаліст вищої категорії – 2 педагоги, 2 кваліфікаційну категорію -4, 1кваліфікаційну категорію – 1; спеціаліст- 6. Педагогічне звання «вихователь-методист» має один педагог.

Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту» приймаю на роботу педагогів, які мають відповідну незакінчену вищу або повну вищу

педагогічну освіту .

  • освіти педагоги повинні мати достатній рівень культури, володіти державною мовою.

10

Приділяю велику увагу створенню в кожній групі малої групи за психологічною сумісністю. Враховую рівень емпатії, емоційний комфорт та професійно-індивідуальну спрямованість.

Завдяки раціональній організації структури методичної роботи, яка базується на діагностично-прогностичній основі з вивчення рівня компетентності педагогів вдалося підвищити рівень та результативність роботи з педагогічними кадрами.Деференційовано підходжу до вихователя-початківця і до досвідченого педагога.

Для стимулювання праці працівників використовую моральне та матеріальне стимулювання:

- слова подяки, висловлені на педагогічних радах, зборах трудового колективу;

- клопотання щодо нагородження працівника перед вищими інстанціями;

- розміщення інформації про досягнення працівника на групових стендах;

- узагальнення та поширення перспективного досвіду роботи педагогічного працівника;

- проведення позачергової атестації тощо

  • кінці року за сумлінну працю, новаторство та зразкове виконання своїх обов’язків працівники закладу дошкільної освіти отримують премію.

Націлюю колектив на створення свого стилю традицій та особливостей організації освітньо-виховного процесу.

Велику увагу приділяю створенню естетичного середовища на території закладу.Квіти на квітниках мають привабливий вигляд і охоплюють всі періоди цвітіння.

Залучаю педагогічну та батьківську громадськість до управління справами дошкільного закладу. На пропозиції батьківського комітету дошкільного закладу реагую оперативно.

За звітний період від батьків надійшло 10 пропозицій, з них 6 стосувалося подальшого перебування дітей в дошкільному закладі, яким станом на 01.09.18 виповнилося 6 років та 4 від батьків 1-ї молодшої групи, з них 2 - щодо температурного режиму в групі та 2-щодо прийому в групу хворих дітей.

За період 2017-2018 навчального року на прийомі громадян звернулося 45 осіб щодо влаштування дітей до 1-ї та 2-ої молодших груп . Всі звернення вирішено позитивно .

В новому 2018-2019 навчальному році колектив буде продовжувати працювати над створенням безпечних і комфортних умов перебування дітей в дошкільному закладі , оздоровленням та зміцненням дитячого організму та впровадження в практичну роботу з дошкільниками інноваційних педагогічних технологій, рекомендованих МОіН України.

Щиро сподіваюся на Вашу підтримку, взаємодопомогу та взаєморозуміння у вирішенні поставлених перед колективом завдань.

 

31 травня 2018 рік

Завідувач ЦРД №26: Н.В.ПАВЛЮК

Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 12
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вікіпедія
Час за Києвом

Domin © 2018