Центр розвитку дитини

(дошкільний навчальний заклад) №26

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

про порядок придбання продуктів харчової промисловості та сільського господарства

 

 

1.​ Загальні положення

 

 1.1. Це Положення встановлює загальний порядок придбання продуктів харчування, очікувана вартість закупівлі яких не перевищує суму, визначену статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час здійснення закупівлі товарів , вартість яких є меншою за вартість що встановлена в статті 2 Закону замовник повинен дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та можуть використовувати електронну систему закупівель метою відбору постачальника товарів.

 

 

2.Порядок здійснення закупівель

 

2.1. Замовник (навчальний заклад) з метою придбання визначених продуктів харчування відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та єдиного закупівельного словника CPV (ДК 021:2015) готує оголошення до постачальників продуктів харчування та оприлюднює його на сайті дошкільного навчального закладу чи у друкованому засобі масової інформації.

 

2.2.В оголошенні обов’язково зазначається :

 

- найменування та місцезнаходження замовника;

 

- термін поставки продуктів харчування;

 

- дата , до якої необхідно надати перелік документів до конкурсу;

 

- перелік продуктів харчування , які протягом вказаного періоду будуть постачатись з зазначенням ціни на визначену дату ;

 

- очікувана сума закупівлі;

 

- основні вимоги до постачальника з наданням підтверджуючих документів.

 

Вимоги до постачальника продуктів харчування:

 

- товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів;

 

- товари повинен при поставці супроводжуватись сертифікатом або іншими документами, які свідчать про його походження та якість;

 

- товар повинен доставлятись в навчальний заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування;

 

- доставка товару здійснюється згідно дрібними партіями відповідно до наданих заявок;

 

- доставка продукції проводиться спеціалізованим транспортом;

 

- наявність санітарних паспортів на автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів;

 

- наявність складських приміщень;

 

- наявність працівників відповідно кваліфікації з профілактичним медичним оглядом;

 

- умови розрахунку за поставку товару;

 

- ціни на продукти харчування на дату ( визначену замовником в листі-запрошенні) за одиницю товару не повинні перевищувати ціновий коридор, ціни на продукти харчування розміщені на сайті управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики.

 

2.3. До конкурсу учасник надає такі документи:

 

- копія свідоцтва про державну реєстрацію;

 

- копія статуту;

 

- довідку в довільній формі про наявність складських приміщень та спец транспорту; перелік працівників відповідної кваліфікації;

 

- лист учасника про погодження отримання коштів після поставки товару;

 

 

2.4. До участі у конкурсі допускаються всі учасники, які на визначені дату подали свої пропозиції. Замовником перевіряються надані документи від учасників та зазначені ціни на продукти харчування. Переможцем визначається учасник, який відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну. Замовник має право відхилити надану пропозиції як таку , яка не відповідає вимогам замовника. Якщо після відхилення залишився один учасник, документи якого відповідають вимогам, його можна визнати переможцем на поставку продуктів харчування. Якщо на визначену дату звернувся один учасник і його документи відповідають встановленим вимогам, він може визнаний переможцем.

 

Кошторис   2017

В 2017 році ЦРД № 26 згідно кошторису було виділено 105582.00 грн, на які було придбано:

 

Миючі засоби на суму 20087.34 грн

а саме:

порошое пральний-100 шт.

мило рідке- 105 л

серветки-295 шт

рушники паперові- 471 шт

туалетний папір – 360 шт

мило рідке- 105 л

Господарчі товари на суму 1000.00 грн

а саме:

засіб для миття туалету -20 шт

засіб для миття вікон- 16 шт

Підписка періодичних педагогічних видань -3960.85 грн

Подушки антиалергічні на суму 18071,34 грн - 134 шт.

Серветки махрові на суму 6426,66 грн -224 шт.

Канцелярські товари на суму 3757.41 грн

Фарба- 8000.00 грн

Енергозберігаючі світильники та лампи на суму – 6440.00 грн

Пластикові вікна на суму 28500.00 грн -4 шт.

Меблі ( столи для дорослих) – на суму 5600.00 грн

Будівельні матеріали на суму 1532,70 грн

Заміна трубопроводу та запірної арматури центрального опалення в басейні -2205.40 грн

 

 

Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вікіпедія
Час за Києвом

Domin © 2017